Siriusxm Anställd Optioner


Business Radio. John Barkett är direktör för Policy Affairs för Willis Towers Watson Exchange Solutions Han arbetade tidigare för Extend Health, nationens största privata Medicare-utbyte, athenahealth, inc och Medica Healthcare Plans, Inc. Från 2009-2011 arbetade John på Utarbetande, passage och genomförande av patientskydd och prisvärd omsorgsakt som personal i kongressen och i hälso - och sjukvårdssektorn John är vice vd för Wharton Health Care Management Alumni Association. Han är baserad i Washington, DC. David är Xinmei Zhang och Yongge Dai Professor vid Wharton och han utvecklade skolans första kurs om digital marknadsföring och e-handel David är en detaljhandel och konsument Internet expert och hans bok Plats är fortfarande allt Den verkliga världens överraskande inverkan på hur vi Sök, shoppa och sälja i den virtuella förklarar hur och varför var vi bor och arbetar former vårt beteende online David är också en ängelinvesterare i flera konsument Internet startups Han tog doktorsexamen från Stanford och är medborgare i Nya Zeeland Twitter davidbnz. Eric Bradlow är meddirektör för Wharton Customer Analytics Initiative Professor Bradlow använder högdrivna statistiska modeller för att lösa problem på allt från Internet-sökmotorer till produkt Sortimentfrågor Specifikt omfattar hans forskningsintressen statistik, marknadsundersökningar, marknadsföringshantering och dataanalys samt allt material som är relaterat till kundanalyser. Eric har nyligen namnges som en kollega från American Statistical Association och American Educational Research Association. Sam Brasch gick med i New Leaf i 2015 som en Venture Partner och fokuserar på informationskonvergensinvesteringar Sam var tidigare VD vid Kaiser Permanente Ventures där han fokuserade på investeringar inom hälsovård IT, hälsovårdstjänster och medicintekniska företag Innan han gick till Kaiser 2011 var Sam en Executive - hemvist och vice president med Frazier Health Care Sam har en BA i offentlig politik från Stanford University och en MBA i Health Care Management från Wharton School, University of Pennsylvania. Sedan examen från Wharton School 1995, har Pauline Brown nedsänkt sig i världen av lyxvarumärken - som en strategisk rådgivare, investerare, operatör och framförallt shopper Senast tjänade hon som ordförande i Nordamerika för världens ledande lyxvaruföretag, LVMH Mo t Hennessy Louis Vuitton, där hon gav regionalt ledarskap för 70 varumärken inom 5 sektorer, inklusive mode lädervaror, klockor smycken, parfymer kosmetika, viner sprit och selektiv detaljhandel innan han gick med i LVMH var Pauline en verkställande direktör för private equity-företaget carlyle gruppen där hon specialiserade sig på investeringar i globala konsument - och detaljhandeln tidigare I sin karriär hade Pauline ledande befattningar hos ledande kosmetikföretag, däribland Avon och Estee Lauder. Hon började sin karriär som managementkonsult vid Bain Co Förutom att vara värd för SiriusXM s Trendsetters, är Pauline för närvarande en seniorlärare vid Harvard Business School där hon lär ut en kurs för doktorander, kallad The Esthetics Business, och hon skriver en bok om estetisk intelligens. Hon sitter på Aspen-institutets styrelser är Henry Crown Fellowship Program, Parsons School of Design, Pioneer Works Center för Konst och Innovation och Donna Karan s Urban Zen Foundation Pauline fick en MBA från Wharton School och en BA från Dartmouth College och är medlem av alumni styrelserna i båda skolorna. Lise Buyer är grundare och chef för Class V-gruppen, en organisation som tillhandahåller strategisk och logistisk vägledning till företag som överväger eller är i färd med ett inledande offentligt erbjudande. Ms Buyer grundade klass V-koncernen för att utnyttja henne unikt perspektiv på aktiemarknaderna som uppnåtts av att ha förstahands erfarenhet som institutionell investerare, investmentbanker, riskkapitalist, boa ledamot och intern IPO-strateg och projektledare. Tidigare var Ms Buyer direktör för företagsoptimering för Google där hon var en av de ledande arkitekterna i företagets innovativa marknadsintroduktion och som ett resultat av en mottagare av ett Google Founders Award, högsta anställdskompensation, som ges till de som har gjort extraordinära företagsbidrag till företaget Post Google s IPO, etablerade hon företagets investment relations department och blev därefter tilldelat de bästa investerarrelationerna för en IPO-beteckning i en branschmagasinundersökning av 3000 institutionella Investorer. Peter Cappelli är professor i ledning vid Wharton School och direktör för Wharton s Center for Human Resource. Han är också en forskningsassistent vid National Bureau of Economic Research, tjänstgjorde som ledande rådgivare till Bahrain för sysselsättningspolitik från 2003 -2005, och sedan 2007 har han varit en Distinguished Scholar från Ministry of Manpower för Singapore. Han namngavs nyligen av HR Magazine som en av de 5 mest inflytelserika tänkarna i ledningen och valdes till en kollega från National Academy of Human Resources. Hans senaste bok är Will College Pay Off. Sam Chandan är grundare av Chandan Economics, en ledande kommersiell fastighetsdata och forskningsfirman Laurence och Susan Hirsch Biträdande professor i fastigheter vid Wharton School of University of Pennsylvania och Partner och Global Strategic Head of Capri Capital Partners, en Chicago-baserad investeringsgrupp med 4 miljarder i förvaltat kapital i hela USA, Afrika, Mellanöstern och Asien Dr Chandan är Economist Larueate från Real Estate Lenders Association samt en opinionskolumnist för New York Observer och GlobeSt. Han är redaktör för fastighetsfinansiering, publicerad av PEI , och författare till mer än ett dussin artiklar i peer-reviewed practitioner tidskrifter Multi Housing News Magazine har kallat honom en av de kommersiella fastighetsbranschen s mest inflytelserika människor. Doug Collom var en företagspartner i mer än 20 år hos Wilson Sonsini Goodrich Rosati, ett främsta tekniskt advokatbyrå baserat i Silicon Valley. Doug representerade i sin verksamhet företag som sträcker sig från början på start till betydande offentliga företag. Doug är en biträdande Professor i ledning och undervisar en kurs om Venture Capital och startups på Wharton San Francisco och vid Whartons huvud campus i Philadelphia Doug fick sin JD från UCLA School of Law och hans BA från Stanford University. Rob Coneybeer är grundare och chef Direktör hos Shasta Ventures, ett ledande riskkapitalföretag med inriktning på investeringar i företag i tidigt skede. Under hans 19 år i Silicon Valley har han investerat i över 50 startups, bland annat hemautomatisering pionjär Nest Labs Rob är en frekvent gästlärare vid Wharton School i marknadsföring och uppstart affärsstrategi, där han också tjänat en MBA och tjänar på Entreprenörskap Advisory Board han bloggar regelbundet på. M arketing Professor Peter Fader s kompetens centrerar på analys av beteendetal för att förstå inköp av inköp av inköp och för att hjälpa företag att skapa affärsstrategier för att utnyttja dessa mönster. Dessa insikter fångas i sin senaste bok, Customer Centricity Focus på rätt kunder för strategisk fördel Tillsammans med Eric Bradlow, tjänar han som meddirektör för Wharton Customer Analytics Initiative. Alan F Feldman är verkställande direktör för Resource Real Estate, ett företag som förvaltar över 2 miljarder av direkta fastighetsinvesteringar, kommersiella fastighetslån och en Global värdepappersaffär Alan har över 25 års erfarenhet av fastighetsinvesteringar, inklusive ledarskapsroll hos Lazard, Freres Co och Pennsylvania Real Estate Investment Trust. Han är medlem i Counselors of Real Estate CRE, Urban Land Institute ULI och International Council of Köpcentrum ICSC För närvarande är han en adjungerad fakultetsmedlem vid The Wharton School och te ches Fastighetsutveckling Alan fick sin MBA från Wharton och har även en BS och MS i kemoteknik examen från Tufts University. Loren Feldman är en ledande redaktör på Forbes, ansvarig för företagande täckning i tryck och online Innan det var han småföretagare redaktör för The New York Times, där han skapade Du är Boss Small Business-blogg Han har också varit redaktör för webbplatser på både Inc och FastCompany. Innan han gick digital var han en toppredaktör och författare för tidskrifter som Inc Philadelphia, Manhattan, Inc den amerikanska advokaten, pengar och George Han har också skrivit frilansartiklar för GQ, The New York Times-tidningen och The New York Times Sunday Section. Hans skrivning och redigering har blivit utsedd flera gånger för National Magazine Awards, en gång i Philadelphia tidskrift som en del av ett lag av författare Och han har talat och moderat diskussioner på många konferenser och seminarier om entreprenörskap På Twitter är han lfeldman. Profes sor Stew Friedman är regissören för Wharton s Work Life Integration Project som han grundade 1991 En prisbelönt lärare och bästsäljande författare till Total ledarskap Bli en bättre ledare, ha ett rikare liv Stew serverar på ett antal styrelser och har informerat ett brett utbud av företag och organisationer inom den offentliga sektorn, inklusive de amerikanska arbets - och försvarsdepartementerna, Förenta nationerna och två Vita husförvaltningar. Han har två gånger blivit utvald av Thinkers50 som en av världens topp 50 företagstänkare och har nyligen hedrats av Familje - och arbetsinstitutet med arbetsinstitutet med Arbetslivets äldrepris. Eric Furda, 1987 års examen vid University of Pennsylvania, utnämndes till dean of admissions vid hans alma mater den 1 juli 2008. Tidigare tjänstgjorde han som vice president för alumni relationer och verkställande direktör för grundutbildning på Columbia University Över sin karriär har Furda tjänstgjort på många utskott för Ivy League och har tjänstgjort i styrelsen för Dir ektorer för den gemensamma ansökan, för närvarande som överordnad styrelse Furda är en frekvent bloggare för The Huffington Post och ger högskolorådgivning på sin blogg och på Twitter deanfurda. Dean Furda började sin karriär i antagning på Penn, som regional direktör från 1987 Till 1991 Han har en BA i internationella relationer från Penn och en MA i utbildningspolitik från Lärarehögskolan, Columbia University. Medan han var grundutbildare, var han en fyraårig brevvinnare på varsity lightweight fotbollslag Furda fick nyligen A Philip Randolph Award för diversitet och inkludering från studentledarskap hos Penn. C Mitchell Goldman. C Mitchell Goldman är VD för Mid-Atlantic Dental Partners, ett regionalt dental management company Han är en nationellt rankad sjukvårdsadvokat, en före detta partner i vårdpraktiseringsgruppen vid Duane Morris, LLP, en hälsovårdsentreprenör och professor i juridik vid Thomas R Kline School of Law vid Drexel University Mr Goldman fokuserade sin praktik på finansen , försäkringar och företagsaspekter av vårdleverans. Hans kunder inkluderade vårdgivare och vårdinriktade företagare som har ersättning för sjukförsäkring, hälso - och sjukvårdsmyndighet och fusions - och förvärvsfrågor. Vid övergången till den övergripande vårdlagen var herr Goldman rådgivare till ett antal Förenta staternas senatörer på lagen om flera försäkringsfrågor Mr Goldman är en 1980-examen från Temple University School of Law, en examen från University of Pennsylvania, Wharton Graduate Health Care Management Program, där han fick sin MBA och en examen från Bowdoin College där han fick sin B. A. s biträdande chef för Whartons ledarskapsprogram, är Dr Anne Greenhalgh ansvarig för utformningen och leveransen av skolans grundledarskapsutbildning för akademiker, ledning 100 Ledarskap och kommunikation i grupper En prisbelönt lärare, Anne blev känd som den bästa lektorn i samhällsvetenskap av hela studentkåren vid University of P ennsylvania 2005 Anne har fungerat som rådgivare och konsult till ett antal akademiska institutioner och företag, däribland Philadelphia District School, Haverford och Bryn Mawr Colleges, Merrill Lynch och Bank of America. Catharine Hays är grundande verkställande direktör för Wharton Future of Advertising Program på Wharton School Sedan starten 2008 har hon och marknadsföring professor Jerry Wind lett WFoA till att bli det ledande akademiska centret om ämnet reklamens framväxande framtid och växer sin globala rådgivande styrelse till över 80 tänkande ledare från runt om i världen och över discipliner Tidigare Catharine haft en 15-årig karriär som marknadsdirektör på AT T. Kartik Hosanagar är en utbildad docent i internethandel på Wharton School och har blivit erkänd som en av världens 40 största företagsprofessorer Under 40 kartik s forskningsarbete fokuserar på internet media och internet marknadsföring har startat sitt eget venture-backed företag han är nu aktivt involverad i andra startups som antingen en investerare eller en rådgivare. Hans tidigare konsult - och ledningskunder inkluderar Google, Nokia, American Express, Citi och andra. Och han är nu här för att samråda med dig varje måndag från 5-7 PM ET. Shane T Jensen är docent i statistik i Wharton School vid University of Pennsylvania, där han har undervisat sedan 2004. Han fördjupade en civilingenjör i matematik från McGill University 1997, en civilingenjör i statistik från McGill University i 1999 och en Ph D i statistik från Harvard University 2004 Dr Jensen har publicerat över femtio akademiska uppsatser i statistisk metodik för en mängd tillämpade områden, inklusive molekylärbiologi, psykologi och sport. Han upprätthåller ett aktivt forskningsprogram för att utveckla sofistikerade statistiska modeller för Utvärderingen av spelarens prestanda i baseball och hockey. År 2011 fick han utmärkelsen Sports in Statistics Award för bidrag till statistik i idrottsföreningen av American Statistical Association Hans arbete har också fått medieuppmärksamhet, med artiklar i Boston Globe, New York Post, Wired Magazine och andra. Professor Barbara Kahn, chef för Jay H Baker Retailing Center vid Wharton, är en internationellt erkänd expert på marknadsföringsfrågor vars forskning ger chefer en bättre förståelse för konsumentvalet. Hon co-authored Grocery Revolution Det nya fokuset på konsumenten en bok som chronicled den dramatiskt föränderliga snabbköpsbranschen och skisserade hur konsumenter gör val inom snabbköpet I 2013 publicerade hon Global Brand Power Leveraging Branding för långsiktig tillväxt. Jeff Klein är verkställande direktör för Wharton Leadership Program och ansvarar för att styra skolans insatser för att skapa Wharton Global Leadership Institute. Han designar och levererar ledarskapsverkstäder och kurser för verkställande kunder genom Wharton Executive Education, och Leder två veckolånga executive-kurser, skapar och leder högpresterande lag och ledarskapsstrategier för nya ledare Jeff står också för styrkommittén för Lipman Family Prize. En årlig 125 000 sociala sektorns pris lanserades 2011. Katherine J Klein. Katherine J Klein är Edward H Bowman professor i ledningen vid Wharton School och vice dekan för Wharton Social Impact Initiative, där hon bildar visionen och strategin för sociala konsekvensprojekt, partnerskap, initiativ och fakultetens engagemang vid Wharton Katherine lär socialt ansvar, ledarskap och ledning, inklusive en MBA-kurs som studerar konflikt och förändring i Rwanda s huvudstad. Hennes forskning har publicerats i flera topptidskrifter och fokuserar på ledarskap, team och organisationsteori. Bland annat är herryl Kuhlman verkställande direktör för Wharton Social Impact Initiativ, där hon arbetar för att integrera Wharton-samhället i ett lokalt och globalt nätverk av sociala ente Företag och konsekvensorganisationer Informerat med mer än tio år i social konsekvenshantering, partnerskapsutveckling och resultatmätning ger Sherryl strategiskt fokus på Whartons många sociala konsekvenser, med fokus på att skapa innovativa partnerskap och ansluta Wharton-nätverket till möjligheter att skapa inverkan i lokala och globala samhällen Sherryl har en Ph D i etik och fick sin MBA från Wharton 2001. Donald Landwirth är en seriell entreprenör med en bred bakgrund inom programvara, infrastruktur och marknadsföring på nätet och rådgör för närvarande med COO till och en styrelseledamot före Spreaker var han COO vid och var grundare eller första C-nivå verkställande direktör för fyra andra företag. Förutom att vara en rådgivare och mentor till flera entreprenörer och startföretag, är han värd för The Free COO på en show som Erbjuder gratis rådgivning för att bygga och driva ett startföretag Han har en BS i akustisk teknik från Purdue University och en MBA från Wharton School. Cade Massey är en professor i praktiken vid University of Pennsylvania s Wharton School. Han avslutade sitt doktorandarbete vid University of Chicago och lärde vid Duke University och Yale University innan han flyttade till Penn. Hans forskning fokuserar på domen under osäkerhet hur , Och hur bra förutspår vi vad som kommer att hända i framtiden. Han arbetar i skärningspunkten mellan ekonomi och psykologi, som bygger på experimentell forskning och verkliga världsdata som personaloptioner, 401k besparingar och National Football League-utkastet. Hans forskning har lett till långtidssamarbeten med Google, Merck och flera nationella fotbollsliga franchises och har blivit täckt av New York Times, Wall Street Journal, Washington Post, The Economist, Atlanten, ESPN Magazine, Bloomberg News och National Public Radio. Han har medförfattare redaktionen i Wall Street Journal och New York Times Han samarbetade Massey-Peabody NFL Power Rankings för Wall Street Journal, wh Däremot har de publicerats sedan 2010. Don O Meara har varit en praktiserande advokat i över tjugofem år med stor erfarenhet av arbetssättstvister, arbetsrelationer och förebyggande personalresurser. Han är ordförande för Arbets - och Arbetspraxis Montgomery McCracken, ett Philadelphia-baserat företag Han är VD för Wharton School Council on Employee Relations och är författare till flera böcker och många artiklar om anställningsrätt. Professor Americus Reed är marknadsdepartementets enda identitetsteoretiker och fokuserar sin forskning Om rollen som konsumenternas självkonsekvenser spelar för att styra köpbeslut Han granskar hur social identitet, social påverkan, värderingar, attityder och bedömningar interagerar med att utforma köpbeslut och konsumentbeteende, men ur socialpsykologinsynpunkt Senast studerade professor Reed varumärke Identitet genom att undersöka de triggare som leder konsumenterna att identifiera sig med och bli lojala mot en produkt, behå nd eller logotyp Annan ny forskning undersökt domar som är kopplade till en persons identitet är praktiskt taget omöjliga eller klibbiga och ger ny information till marknadsföringschefer om produktlojalitet. Professor Reed s forskning har publicerats i akademiska tidskrifter, bland annat Journal of Konsumentforskning, Journal of Marketing Research och Journal of Personality and Social Psychology Hans lärarintressen inkluderar kurser inom konsumentbeteende, marknadsföring, marknadsföring, organisationsbeteende och socialpsykologi som professor Reed fick sin doktorsexamen från University of Florida och hans MS och BA grader från Georgia State University. Dr David Reibstein är William S Woodside professor och professor i marknadsföring vid Wharton School och har varit på Wharton fakulteten i mer än två decennier. Han är för närvarande omedelbar tidigare ordförande i American Marketing Förening Han är författare till sju böcker och dussintals artiklar i större marknadsinstitut g journaler Hans senaste bok är marknadsföringsmetoder Den slutgiltiga handboken för att mäta marknadsföringsprestanda och presenterades i Fortune som en av de åtta favoritskolaskolelärarna att titta på. Han har konsulterat för företag som sträcker sig från Fortune 500-företag till nystartade företag, inklusive Google , GE, British Airways och Royal Dutch Shell. Han var medstifter av Shopzilla och på grundläggningen av And1, basketkläderfirmaet. David Robertson är professor i övning vid Wharton School vid University of Pennsylvania från 2002 till 2010 var Robertson LEGO professor i innovation och teknikledning vid schweiziska handelshögskolan IMD Innan IMD var Robertson en konsult hos McKinsey Company i 5 år och en verkställande på fyra företagsprogramvaruföretag. Förutom sitt ansvar vid Wharton är Robertson En frekvent talare vid konferenser och tjänar som konsult till företag på innovations - och teknikhanteringsfrågor Robertsons bok Bric k by Brick Hur LEGO reviderade reglerna för innovation och erövrade den globala leksaksindustrin publicerades av Crown Business i juni 2013 Sedan hans tidiga år som student vid MIT Sloan School of Management har David Robertson dedikerat sin karriär att utforska den stora världen av innovation. Jenny Rooney är redaktör för CMO Network på Forbes, där hon hanterar innehållskritiska beslutsfattare på marknadsnivå. Hon rapporterar om industrins utveckling, forskning och nyheter har intervjuat hundratals vd och CMO som en del av hennes pågående Forbes CMO Interview Series utvecklade alumni marknadsföring universitetet händelse serien för Forbes och spelar en integrerad roll i utvecklingen av ämnen, innehåll och programmering för Forbes CMO Practice händelser under året, särskilt det årliga, inbjudan-bara Forbes CMO toppmötet Hon är co-värd för Wharton Business Radio s Marknadsfrågor CMO Spotlight. Scott Rosner är en praktiserande docent i juridik och företagsetik avdelningen en T Wharton School och fakultetsdirektör för Wharton Sports Business Initiative. Han tjänar också som akademisk chef för Wharton Sports Business Academy. Han undervisar kurser i Sport Business Management och förhandlingar och tvistlösning till studenter och MBA-studenter och idrottslag på Penn Law School Professor Rosner har ledt konsulteringsprojekt med en mängd olika kunder både i hans roll som ett ledande studentprojektteam i fakultetsledare och som chef för Hudson Sports Consulting, ett sportrådgivningsföretag som erbjuder ett brett utbud av tjänster inom branschen och juridiska aspekter av sportbranschen Rosner är ledande författare till The Business of Sports, en ledande lärobok nu i sin andra utgåva. Fullständig medlem av Penn s fakultet sedan 1970 forskar Arnold Rosoff, skriver och undervisar inom hälsoområdet Lag och politik Han har ordförande Whartons Institution för juridiska studier och styrde sitt MBA-program för ledare och Wharton Government och Bu sinessprogram Professor Rosoff, emeritus sedan 2013, är seniorlärare vid Georgetown Law School s O Neill-institut för nationell och global hälsovård, en kollega från American College of Legal Medicine ACLM, och tjänstgjorde i över 25 år som biträdande redaktör för ACLM s Journal of Legal Medicine. Jeremy Schwartz, CFA, är Director of Research at Wisdom Tree Jeremy är ansvarig för WisdomTree s aktieindex och övervakar forskningsdekning över aktieindexfamiljen Innan han gick med i WisdomTree var Jeremy professor Jeremy Siegels huvudforskningsassistent och hjälpte med forskning och skrivning av aktier för den långa tiden och framtiden för investerare Han är också medförfattare till Financial Analysts Journal paper Vad hände med de ursprungliga aktierna i SP 500 och WSJ-artikeln The Great American Bond Bubble Jeremy är en examen från The Wharton School av University of Pennsylvania och en medlem av CFA Society of Philadelphia. Professor Kenneth L Shropshire specialiserar sig på underdelen Han är direktör för Wharton Sports Business Initiative och en sportadvokat med det globala advokatbyrån Duane Morris LLP Shropshires kunder har inkluderat NCAA, National Football League , USA: s olympiska kommitté, HockeyTech, sportledare, förhandlingsutbildning för IBM, Clorox, Fannie Mae och Major League Baseball och mångfaldsträning för att komma in i Wharton School MBA-studenter. Han är författare till tio böcker som fokuserar på sportverksamhet. Professor Jeremy Siegel är känd som Wizard of Wharton och har skrivit och fördjupat i stor utsträckning om ekonomi och finansmarknader, penningpolitik och räntor samt aktie - och obligationsräntor. Professor Siegel är dominerad av nästan alla Wall Street-företag som konsult och föreläsare och har framträdde på CNBC, PBS, Wall Street Week och NPR Den femte upplagan av hans bästsäljande bokstockar för långa loppet släpptes 201 3.Kent Smetters, en professor i företagsekonomi och offentlig politik, som tidigare fungerat som biträdande biträdande sekreterare för ekonomisk politik vid US Treasury. Han är medförfattare av skatte - och generationsobalanser. Nya budgetåtgärder för nya budgetprioriteringar och coedited. Pensionsutmaningen Risk Övervakning och pensionsinkomstförsäkring Som akademiker, entreprenör och tidigare regeringstjänsteman fokuserar hans forskning på allmän ordning, personlig ekonomisk planering och företags - och finansiell riskhantering. Professor Karl Ulrich, Whartons vicedean för innovation, har mer än 20 patent för medicinsk utrustning, verktyg, matvaror, sportartiklar och mer Ulrich s kompetens är inom innovation, entreprenörskap och produktutveckling Han är grundare av Weiss Tech House och det integrerade designprogrammet vid University of Pennsylvania Ulrich s Xootr Scooter var erkänd av BusinessWeek som en av de coolaste produkterna från 21st Century. Professor Michael Useem är Direct eller av Center for Leadership and Change Management vid Wharton School Han undervisar MBA och Executive MBA kurser om ledarskap och förändringshantering, och erbjuder program om ledarskap, lagarbete, styrning och beslutsfattande för chefer i USA, Asien, Europa och Latinamerika Han har presenterat program och seminarier om ledarskap och förändring med många företag och organisationer, inklusive American Express, Coca-Cola, Estee Lauder Companies, National Football League och US Department of Justice. Useem är författare eller medförfattare till flera böcker, inklusive Boards that Lead och Leader s Checklist. Jeff Voigt är huvudansvarig för Medical Device Consultants of Ridgewood, NJ, ett företag dedikerade till att säkerställa lämplig täcknings - och betalningspolicy för medicintekniska företag, huvudsakligen tidigare stadium och försäkringsbolag. Hans expertis omfattar även vårdanalys, Kostnadseffektivitetsanalys och bevisbedömningar, och han har hjälpt till att bygga flera företag från bottenvåningen Till mycket lönsamma organisationer som alla i slutändan såldes till större organisationer. Hans utbildning omfattar en kandidatexamen från University Vermont, en civilingenjörsman från Columbia University, och en företagsekonom från Wharton School, klass 1985 från Jeff nyligen tjänstgjorde som president för Wharton Healthcare Management Alumni Association WHCMAA och var på WHCMAA styrelsen från 2010-2015 Han är fortfarande aktiv i WHCMAA och med frivilliga positioner i staden Ridgewood, NJ. Kevin Werbach är docent i juridik och näringsliv Etik på Wharton School och grundare av Supernova Group, en teknikanalys och konsultföretag Som ledande expert på affärsverksamhet, politik och sociala konsekvenser av framväxande Internet och kommunikationsteknik ledde han ledningen av Federal Communications Commission för Obama-Biden Övergångsprojektet Under Clinton Administration, fungerade han som rådgivare för New Technology Pol Isär vid FCC och författad Digital Tornado är den första omfattande analysen av konsekvenserna av Internet Kevin författaren till boken För Win, hur speltänkandet kan revolutionera ditt företag. Professor Wind är internationellt känd för banbrytande forskning kring organisatoriskt köparbeteende, marknadssegmentering, konjunktanalys och marknadsstrategi Han samråder med stora företag runt om i världen, ger expertbevis i många immaterialrätt och antitrustärenden och har föreläsats på över 50 universitet över hela världen. Han är en regelbunden bidragsgivare till den professionella marknadsföringslitteraturen med 22 böcker och mer än 250 artiklar om marknadsföringsstrategi, marknadsundersökningar, ny produkt och marknadsutveckling, konsument - och industriellt köpsbeteende och internationell marknadsföring. Abraham Adi Wyner. Abraham Adi Wyner är professor i statistik vid Wharton School vid University of Pennsylvania. Han är För närvarande chef för grundutbildningen i statistik profes sor wyner erhöll sin bachelor i matematik vid yale university och hans doktorand i statistik vid Stanford universitet han gick med i fakulteten Wharton 1999 dr. wyner har publicerat mer än 40 artiklar inom en mängd olika forskningsområden, inklusive informationsteori, sannolikhet och stokastiska processer, Maskininlärning och teoretisk statistik Professor Wyner s arbete som tillämpad statistiker specialiserar sig i tillämpningen av maskininlärningsmetoder för analys av komplexa datamängder. I synnerhet undersöker hans arbete kopplingar mellan sannolikhetsmodeller i strukturerad eller sekventiell inställning. Hans metoder är särskilt användbara för stora dataset Han har arbetat omfattande i tillämpningar av statistik till studien av klimatförändringar och sömnmedicin. Pratyusha Yalamanchi är en fjärde årig MDMBA-student och 21st Century Full Education Merit Scholar vid University of Pennsylvania School of Medicine och Wharton School Hon har en bakgrund I translationell forskning och i medicinsk schoo Jag har arbetat på Penn Center för gemenskaps hälsovårdspersonal för att stödja patienter med hög risk i övergången från sjukvårdsutsläpp till öppenvård och för att minska 30-dagars återtagandepriser. Hon tog examen Magna cum laude från Harvard College 2013 med ett AB i Human Evolutionär biologi och mindre i visuella och miljöstudier Studio Art. Irina Yuen är Senior Associate Director i Wharton Entrepreneurship at Wharton, där hon fick sin MBA En erfaren online media, teknik och nonprofit-professionell, hennes karriär i Silicon Valley har inkluderat a range of entrepreneurial, operational, and leadership roles, including as a member of CBS MarketWatch s acquired by Dow Jones founding management team In 1991, Irina co-founded Minds Matter, an educational non-profit organization that continues to thrive and serve youth nationwide. Laura Zarrow is the Senior Director of Wharton People Analytics, and has spent her career implementing innovations to advance the strategic go als of educational institutions and diverse learners alike Having built Wharton s Lifelong Learning program as a member of Wharton s Innovation Group, she is now working with Professors Adam Grant and Cade Massey to develop Wharton s People Analytics Initiative and its ground-breaking work in evidenced-based management. Prior to her time at The Wharton School, Laura served as the Dean of the Lyme Academy College of Fine Arts and the Associate Provost at the The University of the Arts Laura holds a BFA from the University of the Arts and an MSEd from the Graduate School of Education at the University of Pennsylvania She is a devoted swimmer, an exuberant cook, and the proud mother of a spirited teen-age feminist. Randi Zuckerberg is the New York Times best-selling author of Dot Complicated and children s book Dot , founder and CEO of Zuckerberg Media and Editor in Chief of the digital lifestyle site Dot Complicated Randi is also a television producer and appears regularly on CNBC, NBC s T ODAY and KATIE As an early executive at Facebook, Randi created and ran the social media pioneer s marketing programs She led the company s U S election and international politics strategy and created Facebook s live streaming video capability during the 2008 Presidential Inauguration Randi was nominated for an Emmy Award in 2011 for her innovative coverage of the 2010 mid-term elections that integrated online and TV coverage in unique formats Since starting Zuckerberg Media, Randi has produced shows and digital content for PayPal, the Clinton Global Initiative, Cirque du Soleil, The United Nations, Bravo and Cond Nast, with many other projects in the works. Nick Ashburn is the Director of Special Projects for Impact Investing at the Wharton Social Impact Initiative, where he provides direction for new and existing research, engagement, and training initiatives in impact investing Nick has worked on projects with the Ford Foundation, the US Department of State, USAID, and has taught soc ial entrepreneurship at the LBJ School of Public Affairs at the University of Texas at Austin and lectures in the School of Social Policy Practice at Penn Nick also holds a master s in international educational development from Penn GSE. Sandra Maro Hunt joined the Wharton Social Impact Initiative in August 2013 as the Senior Manager of Social Impact She brings both for-profit and nonprofit experience to this role, where she works with the WSII team and stakeholders to manage and develop existing and new initiatives Sandi is passionate about exploring the tools that Wharton, and the Penn community as a whole students, alum, faculty, the university bring to bear in creating social impact, and about building out best practices and programs with those learnings. Bob Lane is a host of the Real Estate Hour and is a partner at the law firm of Stevens Lee, practicing commercial real estate law, and is an Adjunct Professor teaching Real Estate Law and Transactions at the Wharton School He is nat ionally recognized in all aspects of commercial real estate development, acquisitions and financing, with over 30 years of experience representing a wide variety of companies, large and small, in diverse industries, as well as major real estate developers, syndicators and REITs He lectures and writes extensively on such subjects as commercial leasing, zoning and land use, boundary law, real estate taxation, real estate development and the negotiation and structuring of international transactions. Dr Dawn Graham is a Career Expert, Licensed Psychologist, and former Corporate Recruiter who has worked across North America and abroad in several global organizations in consulting, coaching and talent management roles for the past 20 years As the current Career Director for the MBA for Executives program at The Wharton School in Philadelphia, Dawn coaches some of the world s most successful business leaders on making strategic career changes, building professional brands, creating stellar net works, and negotiating competitive compensation packages Dawn has served as Adjunct Faculty at the University of Denver in Colorado, earned her SPHR certification in 2002, and is also a Certified Personal Trainer. Featured Radios. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Customize your listening experience with the this dock play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Featured Radios. Customize your listening experience with the this dock play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and enter tainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. These radios need to be purchased with an included kit they require a subscription. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at All fees and programming s ubject to change This offer cannot be combined with any other Limit 2 radios per household. Offer Details Buy the Onyx EZ with Vehicle Kit from SiriusXM by 12 31 2017 11 59 PM ET in combination with a new subscription for that radio and the radio is on us a 69 99 savings Fees and taxes apply You pay shipping and processing costs for the radio Credit card required at time of purchase Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combi ned with any other Must be a current subscriber to accept this offer Limit 2 radios per household. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. 69 99 without a subscription. Installs easily on dash. View artist, name, title more. Up to 10 channels on preset. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Limit 2 radios per household. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Fees and taxes apply You pay shipping and processing costs for the radio Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Must be a current subscriber to accept this offer Limit 4 radios per household. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. 99 99 without a subscription. Pause rewind live radio. Full color display, album art. Create your own channels. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Limit 2 radios per household. Offer Detai ls Buy the Stratus 7 with Vehicle Kit from SiriusXM by 12 31 2017 11 59 PM ET in combination with a new subscription for that radio and the radio is on us a 79 99 savings Fees and taxes apply You pay shipping and processing costs for the radio Credit card required at time of purchase Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Must be a current subscriber to accept this offer Limit 2 radios per household. Ea sy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. 79 99 without a subscription. Simple, DIY installation. Easy-to-read screen. Instant traffic weather news. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Limit 2 radios per hous ehold. Offer Details Buy an eligible radio from our online store in combination with a new subscription for that radio by 12 31 2017 11 59 PM ET to get the discount posted Fees and taxes apply You must pay with a credit card Fees and taxes apply You pay shipping and processing costs for the radio Your subscription will begin either 7 days after the ship date on your packing slip, or when you call to activate the radio whichever occurs first If you do not keep that radio activated on a paid subscription plan for at least 6 consecutive months, you will be charged a 50 early termination fee The subscription plan you choose will automatically renew thereafter and you will be charged according to your chosen payment method at then-current rates To cancel you must call us at 1-866-635-2349 See our Customer Agreement for complete terms at for complete terms at All fees and programming subject to change This offer cannot be combined with any other Must be a current subscriber to accept this off er Limit 4 radios per household. Customize your listening experience with the this dock play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Listen Anywhere. Featured Radios. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features create the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Customize your listening experience with the this dock play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Featured Radios. Customize your listening experience with the this dock play Sirius satellite radio for your vehicle and beyond. Easy installation and intuitive design lets you hear Sirius satellite radio through your vehicle. Our best-selling radio makes satellite radio simple to install and enjoy all your favorite tunes and entertainment. Our most advanced technology and features cre ate the ultimate SiriusXM listening experience in or out of your vehicle.

Comments